Preces, preču piegāde un nodošana.
Preces var saņemt:
1. Uz vietas mūsu veikalā (K.Ulmaņa gatve 21, Rīga, LV-1004, Latvija.)
2. Ar (Omniva, DPD, Venipak) pakomātiem.
3. Ar kurjeru uz Jūsu iepriekš norādīto adresi.
Par starptautiskajiem sūtījumiem - lūdzam sazināties pa e-pastu: motoveikals@motofavorits.lv
______________________________________________________________________________________________________
▪ Kurjeru piegādi nodrošina kurjerdienesti, kas ir Motoveikals.lv sadarbības partneri (Omniva, DPD, Venipak).
▪ Ja Pircējs ir izvēlējies Preces saņemt Pārdevēja telpās, Pircējam Prece jāsaņem 10 darba dienu laikā pēc paziņojuma saņemšanas no Pārdevēja par precīzu Preces saņemšanas laiku.
▪ Ja veicot Pasūtījumu Pircējs ir norādījis, ka vēlas, lai Preces tiktu piegādātas uz Pircēja norādīto adresi, Preces uz Pircēja norādīto adresi piegādā kāda no mūsu sadarbības kurjerkompānijām, ja nepieciešams, Preču piegādes laiku iepriekš saskaņojot ar Pircēju pa telefonu (piegādes maksa ir atkarīga no preces svara, gabarītiem un piegādes attāluma).
▪ Saņemot Preci, Pircējs uzrāda personu apliecinošu dokumentu un, ja nepieciešams, pilnvaru. Pārdevējam ir tiesības nenodot Preces personām, kuras nevar uzrādīt augstāk norādītos dokumentus.
▪ Ja Preču piegāde nav iespējama Pircēja vainas vai no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ (piemēram, Pircējs ir norādījis nepareizu piegādes adresi, Pircējs vai viņa pilnvarotā persona neatrodas norādītajā adresē, norādītajā laikā nav iespējams sazināties ar Pircēju, norādītajai adresei nav iespējams piekļūt u.tml.), Preces netiek sūtītas, izņemot gadījumus, kad Pircējam tiek veikta papildu samaksa par atkārtotu Preču piegādi), bet nauda par Preci tiek atmaksāta atpakaļ Pircēja kontā, no kura tika veikts maksājums 30 (trīsdesmit) dienu laikā. Piegādes izmaksas netiek atmaksātas.
▪ Ja Preču piegāde aizkavējas neparedzamu, un no Pārdevēja neatkarīgu apstākļu dēļ, Pārdevējs nekavējoties sazinās ar Pircēju un vienojas par citu piegādes laiku.
▪ Piegādājot Preci Pircējam kopā ar Precēm, tiek izsniegts rēķina (pavadzīmes) oriģināls. Pircējs, vai viņa pilnvarota persona saņemot Preci, paraksta piegādes dokumentu, norādot komentārus par iepakojumu un/vai Preci, ja tiek konstatēta neatbilstība vai bojājumi.
▪ Preču piegādes laikā Pircējam ir pienākums kopā ar Pārdevēja pārstāvi (kurjeru) pārbaudīt sūtījuma stāvokli un atbilstību Pasūtījumam.
▪ Ja Pircējs konstatē, ka piegādātā sūtījuma iepakojums ir bojāts (ieplīsusi iepakojuma etiķete, bojāts iepakojums vai cits ārējs bojājums), viņam tas ir jāieraksta piegādes dokumentā (Pārdevēja kopijā). Pretējā gadījumā tiek uzskatīts, ka sūtījums ir piegādāts pareizi un bez bojājumiem.
▪ Ja Jums rodas papildu jautājumi par Preču piegādi vai saņemšanu, vai pēc Preču saņemšanas Pircējs konstatē, ka sūtījumā nav atbilstošā Preču daudzuma, vai piegādātā Prece neatbilst Pasūtījumam un tas nav norādīts piegādes dokumentā, Pircējam par to jāinformē Pārdevējs, nosūtot attiecīgu ziņojumu uz e-pasta adresi: